Datasvar.no benytter informasjonskapsler.

Les mer

OK

Fakta om informasjonskapsler (Cookies)

Datasvar.no benytter informasjonskapsler (cookies) slik at vi kan yte deg bedre service. En informasjonskapsel (cookie) er en liten tekstfil som lastes ned og lagres på brukerens datamaskin når han åpner en nettside. Informasjonskapselen brukes for eksempel til å lagre innloggingsdetaljer, huske handlekurv i nettbutikken eller registrere hvor brukeren beveger seg på nettstedet.

 

Informasjonskapsler kan være nyttige både for eieren og brukeren av en nettside. Eieren av nettsiden kan tilpasse tjenesten ut fra informasjonen som lagres. For brukeren kan besøk på nettsiden oppleves mer brukervennlig og tilpasset.

I den reviderte ekomloven av 1. juli 2013, er det skjerpet krav til informasjon og samtykke ved bruk av informasjonskapsler.

I tillegg til den nyttige bruken av cookies, finnes det dessverre informasjonskapsler som installerer seg på maskinen og registrerer informasjon som kan brukes for eksempel til svindel, og for å fremme avsenderens interesser. Informasjonskapslene arbeider ofte uten at brukeren er klar over det.

Endringene i ekomloven skal gi brukerne bedre kontroll over personopplysningene sine og styrke personvernet gjennom å beskytte brukerens PC, nettbrett og mobiltelefon samt informasjonen som lagres på disse.

Kontakt

Zirius support

Zirius SupportInnhold:

  1. Kategorier
  2. Hvordan henvende seg
  3. Responstider
  4. Fakturering
  5. Avvik - rapport

 

1. Support Kategorier

Kunden velger Zirius Support i Kundesenteret. Epost går rett til Zirius Support (kategori).
Datasvar flytter sak til underkategori som er synlig i Kundesenter for kunde.

Disse underkategoriene er:

2. Hvordan henvende seg

Vårt supportsenter ligger på http://www.datasvar.no/kontakt/support. Du kan enten gå inn der og registrere saken eller sende epost til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Dersom saken haster kan du ringe 992 36 000tast 2 for support og teknisk hjelp.

 VIKTIG! Vi ber om at saker/kommentarer ikke sendes direkte til våre konsulenter. Dette kan medføre lengre responstid da konsulenten kan være på andre oppdrag, ha ferie eller på annen måte være forhindret fra å følge opp saken. Saken/kommunikasjonen vil da heller ikke være registrert i vårt Kundesenter og være utenfor kontroll for alle parter.

Følge saken: På vårt Kundesenter (http://www.datasvar.no/kontakt/support/kundesenter) kan du følge dine saker og alt som er gjort på saken, når den er etablert, hva og når det er gjort noe og når den er lukket. Alle saker registrert på Kundesenteret vil få tildelt et saksnummer og første gang du legger inn en sak vil du få tildelt et Brukernavn og Passord. Det er din epostadresse som gir deg passord. Bruk glemt passord hvis du trenger det på nytt passord.


3. Responstider

Når du registrerer en sak på vårt Kundesenter vil du få et automatisk svar med saksnummer og beskjed om at «henvendelsen blir behandlet fortløpende og senest innen klokken 10:00 neste arbeidsdag».
Kategori avklares.

Saksbehandlerrespons vil si vår tilbakemeldingsfrist på henvendelser inn i en eksisterende sak: Fortløpende og innen kl. 10:00 neste arbeidsdag.


4. Fakturering

  • Telefonsupport 1. linje og 2. linje faktureres per oppdrag eller gjennom supportavtale.
  • Konsulentoppdrag faktureres etter avtalt pris eller per forbrukt time.
  • Feilretting faktureres ikke.
  • Kundeønske faktureres ikke.
  • Utvikling faktureres etter avtalt pris.

 

5. Avvik

Avvik rapporteres til epostadresse: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Avviket behandles og konsulent skal gi tilbakemelding på avviket før saken lukkes.

 


Kontaktskjema

Bruk gjerne kontaktskjema nedenfor for å kontakte oss. Du kan også ringe oss på telefon 992 36 000.


 

Adresse hovedkontor
Nansenveien 1
3513 HØNEFOSS

Se kart

Andre avdelinger:

Bergen
Snekkevik
5350 BRATTHOLMEN

Se kart
  Oslo
Ole Deviksvei 4 - 4. Etasje
0666 OSLO

Se kart
  Drammen
Data & Økonomi Konsult
1.Bera Terrasse 21F

3026 DRAMMEN
Se kart
 

 

     

Epost adresser:

 

 Annet:

 
Administrasjon   Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Postadresse    Postboks 1070
Salg   Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Poststed   3503 HØNEFOSS
Support   Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Telefon Sentralbord / Support    +47 992 36 000
Regnskap og Inngående faktura  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Kontonr.    2280.05.22610
Øvrig faktura spørsmål Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.  Orgnr.   NO 882 691 462 MVA
 exlg header
 

Sikkerhet ‎( vis forklaring )‎



 
 exlg footer