datasvar 150

Vi tilbyr SLA-avtaler som kan dekke support og leveranser på flere av våre tjenester. 

 

 

 

Å få support er enkelt. Første dere trenger er en avtale med datasvar. Ta kontakt med oss for dette. Deretter er det bare å kontakt oss via kanalene oppgitt nedenfor. 

 

Datasvar Support

Kundesenter/portal på nett: https://datasvar.no/kontakt/support

 

På telefon: 99 23 60 00 – Tast 2 for support og teknisk hjelp.


På e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

 

 

Hvordan registrere en sak:

1. Registrer saken din på nett eller send oss en epost på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..
Du vil få tildelt et saksnummer og bli kontaktet ved første anledning. Svartid fra support er senest innen klokken 10 påfølgende arbeidsdag.

2. Dersom det haster eller ingen tilgang til nett:
Ring telefon 99 23 60 00 eller ring deres kundekontakt, slik at vi raskt kan få tildelt en tekniker/konsulent. Saken skal også registreres som beskrevet i punkt 1, slik at vi får behandlet saken raskt og beholder historikken for begge parter.

3. Følg saken din gjennom kundeportalen. Brukernavn og passord sendes ut automatisk ved registrering. Du vil få tildelt et saksnummer og bli kontaktet over telefon eller epost ved første anledning.

Obs! Vi ber om at saker ikke sendes direkte til våre konsulenter. Dette kan medføre lengre behandlingstid da konsulent kan være på andre oppdrag, ha ferie eller på annen måte være forhindret fra å følge opp saken. Kommunikasjonen vil heller ikke være registrert i vårt supportsystem og utenfor kontroll for begge parter.

Vakttelefon

Dersom du opplever problemer utenfor våre åpningstider , kan du benytte vår vakttelefon. Legg gjerne igjen en beskjed på telefonsvareren dersom du ikke får svar. Din henvendelse blir behandlet fortløpende.

 

For vakttelefon ring telefon 99 23 60 00 - tast 3 *

 

* Vi minner om at dette er et nødnummer og at vi forbeholder oss retten til å fakturere i henhold til overtidregler, per påbegynte time dersom problemene ikke skyldes feil ved våre tjenester.