Datasvar.no benytter informasjonskapsler.

Les mer

OK

Fakta om informasjonskapsler (Cookies)

Datasvar.no benytter informasjonskapsler (cookies) slik at vi kan yte deg bedre service. En informasjonskapsel (cookie) er en liten tekstfil som lastes ned og lagres på brukerens datamaskin når han åpner en nettside. Informasjonskapselen brukes for eksempel til å lagre innloggingsdetaljer, huske handlekurv i nettbutikken eller registrere hvor brukeren beveger seg på nettstedet.

 

Informasjonskapsler kan være nyttige både for eieren og brukeren av en nettside. Eieren av nettsiden kan tilpasse tjenesten ut fra informasjonen som lagres. For brukeren kan besøk på nettsiden oppleves mer brukervennlig og tilpasset.

I den reviderte ekomloven av 1. juli 2013, er det skjerpet krav til informasjon og samtykke ved bruk av informasjonskapsler.

I tillegg til den nyttige bruken av cookies, finnes det dessverre informasjonskapsler som installerer seg på maskinen og registrerer informasjon som kan brukes for eksempel til svindel, og for å fremme avsenderens interesser. Informasjonskapslene arbeider ofte uten at brukeren er klar over det.

Endringene i ekomloven skal gi brukerne bedre kontroll over personopplysningene sine og styrke personvernet gjennom å beskytte brukerens PC, nettbrett og mobiltelefon samt informasjonen som lagres på disse.

Verdier

 

 Vårt mål er at vi skal være kjent for ledende produkter og dyktige medarbeidere som hele tiden arbeider med å bli bedre.       
   
Med ledende produkter mener vi: SuperOffice - Sales & Marketing, Customerservice, Analyze
  Huldt & Lillevik - Lønn/HR
  Zirius - ERP/forretningssystem
  Driftsenteret - drift for kunder / skytjenester
  Samsung - kopi og print
  Jgroup og Quorion - butikkdata
  Sophos - sikkerhetssystemer
  HP - pc/servere og generelle dataprodukter
  TooEasy

Da er det opp til oss å være dyktige og bevise at vi har de verdiene som er vi har blitt enige om!

 

Våre verdier er:

ServiceHjelpsomme:

Våre medarbeidere skal bestrebe seg på å hjelpe kunden når kunden trenger det. På godt norsk heter det "god service"

HelpDyktige:
Våre medarbeidere skal inneha god kompetanse innen de felt de opererer. Derfor gjennomgår alle oppdateringer og kurs på både produkter og løsninger kontiuering.

TrustÆrlige:
Vi skal både som selskap og ansatte bestrebe oss på det gamle ordtaket "ærlighet varer lengst". Som kunde skal man oppleve trygghet og oppriktighet i alle ledd.
   
På denne måten håper vi å kunne drive en sunn og god butikk slik at kunden finner oss i mange år framover.