PC-World-Best-in-Test-CRM-logoKraftfull CRM for alle dine salg- og markedsbehov

SuperOffice Sales & Marketing sikrer full oversikt over det aller viktigste i din bedrift – kundene! Løsningen understøtter det daglige arbeid på en effektiv måte, enten det handler om å få oversikt over kunder og kontaktpersoner, segmentering av kundebasen, understøtting av en optimal salgs- og markedsprosess, utarbeidelse av proffe tilbud eller oppfølging av de mest lønnsomme kundene.

Det er et ekstremt kraftig, men likevel svært brukervennlig CRM-verktøy som er enkelt å beherske og som hjelper din organisasjon til å arbeide raskere og smartere enn før.

Felles kontaktdatabase

sales-marketing-contact-database-large resizeKontaktbasen oppbevarer all din verdifulle kundeinformasjon på ett sted. Lett å bruke, enkel oppdatering og lett administrasjon. Se alle viktige opplysninger om et selskap eller en kunde i ett og samme skjermbilde.

Med ett klikk har du tilgang til kontaktinformasjon, kjøpshistorikk, salgsmuligheter og supportstatus. SuperOffice Sales & Marketing gir deg en 360°-visning av dine kunder – fra salg til markedsføring og kundeservice.

Delt kalenderfunksjon

sales-marketing-diary-large resizeSuperOffice Dagboken gjør det enkelt å samarbeide og gir deg full kontroll over dagens gjøremål og din egen kalender. Legg inn avtaler og oppfølgingsaktiviteter i dagboken din, eller tildel aktiviteter til en kollega.

Når du planlegger dine møter i Dagboken får du rask tilgang til møtedeltagere, avtalt tid for møtet, hvilket prosjekt møtet er knyttet til og eventuelle åpne salg knyttet til møtet. SuperOffice Dagboken integreres med Microsoft Exchange, Lotus Notes og til og med iCalendar.

E-postintegrasjon

sales-marketing-mail-integration-large resizeÅ skrive, lagre og sende via e-post er en viktig del av din arbeidsdag. SuperOffice CRM er integrert med Exchange, Outlook, Notes, Gmail og alle IMAP-baserte e-postservere.

Skriv en e-post direkte fra SuperOffice og arkiver den rett inn i systemet etter at du har sendt den..

Salgsstøtte

sales-marketing-sales-management-small resizeSuperOffice Sales & Marketing støtter deg gjennom alle skritt i salgsprosessen.

Automatisert arbeidsflyt

sales-marketing-automation-large resizeImplementer arbeidsprosesser for å sikre at alle følger de beste fremgangsmåtene for en oppgave. Enten det dreier seg om en salgsprosess eller et prosjekt, kan man definere aktiviteter, plassere dem i ønsket rekkefølge og legge til relevante dokumentmaler for hvert trinn i prosessen. Medarbeiderne veiledes gjennom en godt gjennomtenkt arbeidsflyt og man sikrer at ingen steg i prosessen blir glemt.

Maler

sales-marketing-templates-large resizeGode maler gjør det lett å skrive brev eller e-post. Forhåndsdefinerte brevmaler, tilbudsmaler, møtebekreftelser på e-post også videre kan lett tilpasses til å automatisk fylle inn kundenavn, dato og andre kontaktdetaljer. Slik sparer man tid og sikrer et enhetlig utseende på all kundekorrespondanse.

Målgrupper og segmentering

sales-marketing-selection-large resizeSegmenteringsfunksjonen i SuperOffice Sales & Marketing heter Utvalg. Ved hjelp av Utvalg kan man lett finne definerte målgrupper for salg- og markedsaktiviteter. Opprett ditt Utvalg av personer eller bedrifter som har én eller flere fellesnevnere. Fellesnevneren kan være en kundeprofil, deltagelse på et arrangement, en type salg, et spesifikt dokument eller andre kriterier i SuperOffice. Det er nesten ingen grenser for hva man kan ta ut utvalg av.

Når du ved hjelp at ditt Utvalg vet hvem du skal kommunisere med, kan du utarbeide kampanjer, ulike aktiviteter og lett følge opp resultatet. Du kan også opprette aktiviteter som skal fordeles videre til andre i din bedrift for oppfølging.

Rapporter

sales-marketing-reports-large resizeDet er lett å ta ut rapporter om kunder, salgstall og aktiviteter. Med de kraftfulle funksjonene i SuperOffice Sales & Marketing kan du kombinere informasjon på et uttalig antall måter og få akkurat den informasjonen du trenger. Opprett resultatrapporter for ledelsen, forbered kundelister og markedsaktiviteter. Muligheten for å se og behandle data er uendelig.

Administrasjon og innstillinger

sales-marketing-admin-large resizeDet følger med en administrasjonklient for konfigurering og tilpassing av løsningen slik at den blir tilpasset din bedrift. SuperOffice Sale & Marketing gir deg mulighet for å optimere løsningen i henhold til egne ønsker uten hver gang å måtte få hjelp av en konsulent.

Tilgang

Få tilgang til viktig kundeinformasjon selv om du arbeider hjemmefra, er på reise eller bare er mye på farten.

Med internetttilgang har du mulighet til å benytte vår webversjon. En bruker kan ha tilgang til både Windows- og webversjon og kan benytte disse om hverandre slik det passer best.

Programvaren ser lik ut og fungerer på samme måte i begge versjoner. Det finnes også mulighet til å jobbe offline mens du er borte fra kontoret, og når du kommer tilbake oppdateres informasjonen mot hovedserveren. Sist, men ikke minst, har du mulighet til å få tilgang på din mobil eller nettbrett. Last ned våre produktark for å lese mer om SuperOffice-produktfamilien.

Velg kjøp, leie eller et abonnement på en skyløsning

Det er ulike betalingsalternativer for SuperOffice Sales & Marketing. Du kan velge et abonnement på en løsning i nettskyen (SuperOffice CRM Online), du kan leie eller kjøpe programvaren. Les mer..

 

Vi kan levere både produktet og support!

Ta kontakt med oss på telefon 992 36 000 eller bruk gjerne kontaktskjema nedenfor.


Lagre

Lagre

Lagre

Lagre

Lagre

Lagre

Lagre

Lagre

Lagre

Lagre

Lagre

Lagre